Modeller ve Sıkça Sorulan Sorular

İlginize öncelikle çok teşekkür ederim.Sıkça sorulan soruları cevaplamak ve birazda model koymak istiyorum bu yazımda.

* Evet gerçekten sabır işi yapıyorum.Bu işlemeler TEK TEK yapılıyor öyle birbirine bağlı zincir halinde değil taşlar ya da komple kesip yapıştırmıyorum.Örnek vermek gerekirse ;


işte bunlar büyütülmüş fotosu ile taşlar..Her biri yüzeye yapıştırılıyor.

* Taşlar düşer mi diye soruluyor..

Elbette düşebilir önemli olan sizin nasıl kullandığınızdır.Taşlarla süslenmiş bir eşyayı ya da objeyi daha özenli kullanmak gerekir.Mesela fincanlar makinada değil elde yıkanır,Çakmakları gelişigüzel çantada bir yere atmaktansa tek başına küçük cebe koymak gerekir.Kıyafetlerde çok sıcak yıkama yapılmamalıdır ....gibi.
Kullandığım yapışkan taş için en uygun yapışkandır gerçekten çok güçlüdür fakat sonuçta yapışkandır.

* Ne kadar sürede teslimat oluyor? 

Açıkçası kısa sürede teslim etmeye çalışıyorum elimde uygun taş olduğu sürece.Eğer taş elimde yoksa ve sipariş ediyorsam ne yazık ki yurtdışından çok uzun sürede geliyor.Türkiye'ye kargonun girişi 3-4 gün gibi olsada Türkiye 'den elime ulaşmaası 20 günü buluyor.Henüz bir çözüm bulamadım bu konuya.First class ile gönderi alıyorum fakat durum değişmiyor.Ne yazık ki uzunluk beni de rahatsız ediyor.Buna bağlı olarak hemen süsleme yapılıp size geri ulaştırılıyor.

*Peki başka neler yapabilirsin sorusu var?

Aslında çokça şey yapılabiliyor / yapıyorum.Zamanla buraya ekleme yapmayı düşünmüştüm fakat anladım ki zamanı öne çekmeliyim :)
Netten bulduğum fotoğrafları paylaşmak istiyorum.Sadece sizlere fikir olması açısından.

İyi Seyirler :)



























Dediğim gibi alan çok,seçenek çok...Sadece gerekli olan biraz hayalgücü..

Sevgililer günü için çok özel süslemeler yakında burada...Belki özel bir kadeh,belki özel bir çakmak ya da kalplerle bezeli özel telefon kılıfı..Herşey sevgiliye / sevgililere özel....

Yeni yıla girmemize sayılı günler kala herkese önce sağlık sonra huzur,mutluluk,bol kazanç,başarı diliyorum..Gelen yıl giden yılı aratmasın , hayalinizde ki gibi bir yıl olsun inşallah....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder