Taşlı Mouse



Daha önce de bir benzerini yaptığım taşlarla süslü mouse ile buradayım.


Çakmaklardan sonra en çok tercih edilen model diyebilirim.Evet haklısınız hani çakmaklar diyorsunuz :) ama vakitsizlikten bir türlü yapıp teslim ettiklerimin fotoğraflarını koyamadım bloga...Ne kötüüü...

En kısa sürede eklemeye çalışıcam..Söz !!Merak edenler için bir benzeri burada ...

Genelde sadece taşlarla süslü olanlar en çok talep edilen ama bu orjinal swarovski de gayet ilgi gördü..

Neyse gelelim mouseumuza...
Sevgili Gamze;annesinin benim geçen haftalarda yaptığım yarışmada ödül olarak verdiğim mouseu görünce çok beğendiğini ve istediğini belirtmiş.Gamze'de hemen bana Facebook  üzerinden ulaştı ve siparişini verdi..Yarın kendisine ulaşacak ve annesine hediye verilecek...

Bu arada bir süpriz yapmak istiyorum...


Çok yakında DIY yani 'do it yourself' projelerinin ,adım adım anlatımlı tasarımların olduğu bir blogla daha geliyorum.Yurtdışında çokça örneğini gördüğümüz fakat Türkiye'de yemek,içmek vs.. dışında pek örneği olmayan olsa da az olan bir tarz ..Umuyorum o blogta da beni yalnız bırakmayıp değerli fikirlerinizi benimle paylaşırsınız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder