Gelinlere Özel Taşlı Aksesuarlar..

Uzun zaman oldu farkındayım ama mazeretim var...Çocuklar....Okul hayatımıza girdiğinden beri hiçbirşeye vakit ayıramıyorum...Ufak tefek şeyler yapıyorum ama elim bir türlü bloga varmadı..varamadı....

Malum bahar ayındayız ve yaz kapıda..Düğünler,nişanlar,sünnetler...çoğalıcak...Düşündüm ki sizlere fikir olması açısından kristal taşlarla gelinlere özel neler yapılabilir bunları netten bulduğum fotoğraflarla yayınlasam fena olmaz :)

Özellikle ayakkabılar,çantalar ve davetiyeler üzerine çokça kullanılıyor swarovski taş süslemesi..Swarovski yazınca hemen aklınıza tek seçenek gelmesin elbet 2. kalite yani daha uygun taşlarla da süslemeler yapılabiliyor..İnanın bana swarovskiyi hiiiç aratmıyor..Hem daha ekonomik hem de sonuçta 1-2-3 kere kullanılabilecek eşyalar..Bu yüzden 2. kaliteyi bende tavsiye ediyorum...

Amaann ya çook pahalıdır derseniz bence bir fiyat sorun derim...Düşündüğünüzden daha uygun olacağı kesin...Elbet bir bedeli var ama düşündüğünüz gibi uçuk değil eminim :)

Fiyat için ya da fikir için bana ulaşmak isterseniz mail adresim sağda yazıyor...


Öncelikle ayakkabılardan örnekler;


























Sizlere nasıl bir ışıltı olduğunu gösterebilmek için videoları izlemeyi öneririm...









Şimdi sırada çantalar;











Ve en son davetiye üzerine yazılabilecek monogram;




Bunlar sadece örnekler..Elbette çoğalabilir ya da farklı tarzlarda yapılabilir..Az ya da çok taş kullanılabilir...
Önemli olan sizin ne istediğiniz...

İletişim için mail adresim;






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder