AZ KALDI....GERİ DÖNÜŞ VAKTİİİ...

Ben geldiiimmmmmm.........................

Uzun uzun aradan sonra baktım ki dayanamıyorum hadi bi cesaret dedim :) Malum çocuklar büyüyor ama istekleri ve dertlerini de yanlarında büyütüyorlar işte bu yüzden vakit ayırmak zor oluyordu..Tabii kendime tam gaz devam taşlar,parıltılar fakat siparişleri azaltmıştım.

Şu instagram yok muuuu !!! beni caydırdı...Çoğu taştan anlamayan,hep aynı modelleri yapan ,yapıştırıcı olarak piyasada satılan niteliksizleri kullanan ,hasbel kader adını duyurmuş kişiler...Elbet aralarında iyileri de var ama azı karar ,çoğu zarar diyelim :))Yazık ki tonla para verilip 3-4 kere giyildikten sonra taşları düşmüş ayakkabılarla kaldı birçoğu...geri bildirimde cevap mı??? işte burada çok gülüyorum...Yapmayın arkadaşım yap-ma-yın....Her gözünüze hoş gelen şeyi yapmayın...Hele araştırma yapmadan,neyin ne olduğunu bilmeden ,akrilik taşları öyle parlıyor,şöyle parlıyor diye yutturmayın...

Neyse az laf çok iş diyelim ve hazırlık aşamamız bittikten sonra kaldığımız yerden devam edelim :)

Sağ tarafta instagram,facebook,twitter takip butonları var ------>


Hepinizi öpüyorummm.....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder